Trend w (roz)pakowywaniu produktów

Z ciekawością obserwujemy nowość w (roz)pakowywaniu produktów, jak znakowanie warzyw światłem stosowane np. przez markę Lidl. Na razie są to bio dynia i bio seler, ale grupa Schwarz (Lidl i Kaufland) zamierza poszerzyć zakres o kolejne produkty do końca tego roku.

Metoda jest bezinwazyjna, nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów,  a polega na wytatuowaniu wiązką światła kodu na skórce warzywa, czy owocu bio.

Do pakowania zbiorczego owoców lub warzyw polecamy naszą poliolefinę.

Z ciekawością obserwujemy nowość w (roz)pakowywaniu produktów, jak znakowanie warzyw światłem stosowane np. przez markę Lidl. Na razie są to bio dynia i bio seler, ale grupa Schwarz (Lidl i Kaufland) zamierza poszerzyć zakres o kolejne produkty do końca tego roku.

Metoda jest bezinwazyjna, nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów, a polega na wytatuowaniu wiązką światła kodu na skórce warzywa, czy owocu bio.

Do pakowania zbiorczego owoców lub warzyw polecamy naszą poliolefinę.